T-Mobile, jeden z największych operatorów telekomunikacyjnych w Polsce, w ramach akcji Fundacji Legii #GOTOWIDOPOMOCY udostępnił i skonfigurował specjalny telefon pomocowy, dzięki któremu seniorzy będą mogli otrzymać kompleksową pomoc w czasie epidemii COVID-19.

Akcja #GOTOWIDOPOMOCY skierowana jest do osób starszych, których zdrowie i życie jest szczególnie narażone w trakcie epidemii. Jest to grupa społeczna, która często znajduje się w najtrudniejszej sytuacji, nie tylko społecznej, ale także ekonomicznej. Pod numerem 800919160 Fundacja Legii razem z T-Mobile Polska uruchomiła telefon pomocowy dla seniorów powyżej 65. roku życia, którzy mogą kontaktować się w sprawie wieloaspektowego wsparcia w takich kwestiach jak: telefon zaufania (usługa telefonpogadania.pl, przygotowana przez Fundację „Otwarte Idee” wraz z T-Mobile Polska), przygotowanie i dostarczenia żywności i leków, dostarczenie ciepłych posiłków, pomoc technologiczna (obsługa komputera i znajdowanie najważniejszych informacji w internecie obsługiwana przez pracowników T-Mobile). Telefon pomocowy będzie czynny codziennie w godzinach 12:00 – 17:00.

Legia Warszawa uruchamia pierwszą kompleksową akcję pomocową w stolicy, a docelowo także w całym województwie mazowieckim, zapewniającą realne, bezpośrednie wsparcie seniorom w czasie epidemii COVID-19. Osobom starszym zostaje zaoferowana pomoc zarówno w kwestii otrzymania posiłków, dostarczenia żywności, leków, jak i wsparcia technologicznego oraz psychologicznego. W bezprecedensowy projekt #GOTOWIDOPOMOCY został zaangażowany cały klub wraz z zespołem wolontariuszy, wspieranym przez partnera strategicznego akcji Związek Harcerstwa Rzeczpospolitej.

T-Mobile Polska jako operator telekomunikacyjny i infrastrukturalny podjął szereg działań, aby zagwarantować Polakom najwyższą jakość usług, bezpieczne funkcjonowanie w czasie epidemii i być w stałym kontakcie z najbliższymi. W ramach działań CSR-owych operator wdrożył dodatkowe rozwiązania (KLIK), mając na uwadze zwiększone potrzeby korzystania z usług internetowych, oraz przeprowadził kampanię komunikacyjną zachęcająca do korzystania z rozwiązań online.

Klientom indywidualnym udostępniono dodatkowe pakiety danych oraz przedłużono trwające promocje. Dla klientów biznesowych przygotowano darmowy pakiet danych. Dodatkowo, aby ułatwić dostęp do pracy zdalnej zaoferowano przedsiębiorcom możliwość uzyskania licencji Microsoft Office 365 i Teams (KLIK).

W ramach wspólnego projektu z Microsoft, Operatorem Chmury Krajowej i T-Systems umożliwiano dzieciom i nauczycielom kontynuację nauki przy wykorzystaniu technologii. Projekt zakłada udostępnienie każdemu uczniowi i nauczycielowi bezpłatnych usług Office 365 i Microsoft Teams oraz szkolenie nauczycieli z obsługi technicznej (KLIK). Przygotowano również bezpłatny dostęp do platform e-learningowych. Studenci i doktoranci będący klientami T-Mobile mogą korzystać z kilkudziesięciu platform e-learningowych należących do 32 uczelni wyższych w Polsce bez zużywania swojego pakietu danych.

Wspólnie z myPhone i HAMMER operator wyposażył trzy placówki: Szpital MSWiA w Warszawie, Szpital w Zgierzu i Uniwersytecki Szpital Kliniczny we Wrocławiu w 40 telefonów wraz z kartami SIM do wykorzystania przez zespoły medyczne (KLIK). Dzięki drukarkom 3D T-Mobile wyprodukowano zestawy przyłbic składających się z opaski na głowę, szybki ochronnej i specjalnej gumy. Zestawy trafiły do Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Radomiu oraz do pacjentów Akademickiego Centrum Medycznego Zakładu Opiekuńczego w Warszawie.

Wraz z Fundacją „Otwarte Idee” uruchomiono bezpłatną linię telefoniczną dla seniorów, Telefon Pogadania, który będzie również dostępny w ramach akcji #GOTOWIDOPOMOCY.

 

Tags: