W niedzielę 20 września, w trakcie derbów Poznania między Lechem a Wartą, STS razem z Kolejorzem zainaugurował nową formułę rywalizacji wśród kibiców! W trakcie najbliższego miesiąca bukmacher odwiedzi wszystkie stadiony oraz hale swoich drużyn i przeprowadzi specjalny quiz wiedzy pod nazwą „#JesteśGotowy!”

Rozpoczęcie akcji #STSonTour to kolejny etap realizacji naszej strategii aktywacji fanów sportu. Rywalizacja kibiców w internecie jest już stałym elementem sportowego krajobrazu w Polsce. Fani nie wyobrażają sobie już jakichkolwiek rozgrywek bez gier typu fantasy, ale od dzisiaj zmagania poszerzamy także o quiz wiedzy. To forma zmagań towarzyskich, ale również budowa zdrowej rywalizacji między kibicami. Realizując akcję quizową #JesteśGotowy! chcemy połączyć wszystkich kibiców naszych partnerów i rzucić im wyzwanie. Tym bardziej cieszę się, że inauguracja naszej inicjatywy będzie miała miejsce na stadionie Lecha Poznań, z którym regularnie prowadzimy działania skierowane do kibiców – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS. 

Quiz startuje 20 września 2020 roku w trakcie meczu Lecha Poznań z Wartą Poznań. Następnie w ciągu miesiąca bukmacher zamierza odwiedzić wszystkie obiekty sportowe wpieranych przez siebie drużyn. W przerwie spotkań, na sportowych arenach drużyn partnerskich, STS będzie sprawdzać wiedzę kibiców i rozdawać nagrody. W pojedynku wiedzy będzie mógł uczestniczyć każdy, kto będzie obecny na stadionie i zdecyduje się podjąć wyzwanie, reprezentując swój klub. Podstawowym sposobem rozgrywki na stronie Wiedzialem.com będzie rywalizacja użytkowników „na żywo”. W trakcie przerwy na telebimach wyświetlane będą pytania, na które należy odpowiedzieć za pomocą dedykowanej strony dla graczy. Na bazie wyników uzyskiwanych przez uczestników, po każdym spotkaniu stworzona zostanie tabela wiedzy, w której najlepsi mogą spodziewać się wartościowych nagród od klubu i sponsora jakim są zakłady bukmacherskie STS.

STS znany jest jako zaangażowany sponsor. Bukmacher zrealizował wiele unikatowych projektów wraz z klubami i kibicami z całej Polski m.in. wymiana trykotów K. Hamalainena, kolorujeMY, Koszulka na Basel czy przygotowanie specjalnej oprawy meczowej na ostatni występ Artura Boruca w kadrze narodowej. Akcje bukmachera znane są już w wielu częściach Polski – STS wsparł m.in. kibiców Górnika Zabrze w przygotowaniu sektorówki w kształcie koszulki Trójkolorowych. Ponadto razem z Jagiellonią oraz wspólnie z Pogonią Szczecin bukmacher zorganizował głosowanie na projekt graficzny nowych autokarów dwóch klubów. STS zorganizował również szereg aktywacji dla kibiców siatkówki, piłki ręcznej oraz koszykówki.

Bukmacher aktywnie angażuje się we wspieranie polskiego sportu, będąc największym prywatnym podmiotem na rodzimym rynku sponsoringu. Firma jest oficjalnym sponsorem reprezentacji Polski w piłce nożnej, sponsorem strategicznym Lecha Poznań, sponsorem głównym Jagiellonii Białystok a także oficjalnym bukmacherem Cracovii, Pogoni Szczecin, Górnika Zabrze, Zagłębia Lubin, Polskiej Ligi Siatkówki, Anwilu Włocławek, Futsal Ekstraklasa czy innych klubów i związków sportowych. STS angażuje się także we wspieranie esportu.

Nie masz jeszcze konta w STSZałóż konto z kodem promocyjnym BETSTS i odbierz dodatkowo darmowe 29 PLN w postaci freebeta (darmowego zakładu) + zakład bez ryzyka 30 PLN

 

Tags: ,