Portugalski Maestro wyjaśnia sekrety, aby być najwyższej klasy piłkarzem plażowym. Od tego, jak trenować i kiedy odpoczywać, co jeść, sztuczki na piasku ...

Kto mógłby być lepszy od Madjera, wyjaśniając wszystko, czego potrzeba, aby zostać graczem światowej klasy? Portugalski hitman opisuje kluczowe umiejętności, których potrzebujesz, aby być drapieżnikiem plażowej piłki nożnej. I ujawnia kilka sekretów jego długowieczności w grze. Jest najlepszym strzelcem Pucharu Świata w piłce nożnej FIFA, a od tego roku dołączył, z Portugalią, wybitną grupą mistrzów świata w piłce nożnej FIFA Beach Soccer… Więc to jest cenna rada!

  • Trening twardy i inteligentny

„Trenować pięć razy w tygodniu przez cały rok i robić to z entuzjazmem, jakby to był pierwszy raz. Trening na plaży lub na siłowni. Zwykle trenuję zawieszenie TRX, które jest ćwiczeniem stabilizacji rdzenia z udziałem mięśni, stawów i więzadeł. Jest to doskonałe ćwiczenie na rozwój siły funkcjonalnej i koordynacji. Wykonuję również ćwiczenia z wielokrotnym skokiem z ciężarami. Jeśli ktoś ze mną trenuje, włączam piłkę do tego treningu.

  • Gra dwunożna

„Jestem lewonożny, moja lewa stopa była zawsze bardziej niebezpieczna. Ale sześć lat temu zacząłem intensywnie trenować prawą stopę. Zdałem sobie sprawę, że może mi to pomóc, kiedy będę stawiał czoła obrońcy w sytuacji jeden na jednego. myślę, że talent ma stronę psychologiczną: przekonałem się, że mogę grać obiema stopami, a ja tak naprawdę. Obrońcy nie mogą już dłużej przewidywać moich ruchów, gdy uciekam w obie strony, ale moja prawa stopa jest słabsza, ma tylko połowę umiejętności drugiej stopy. ”

  • Moc wybuchowa

„Chociaż w piłce plażowej nie ma wielu bramek, treningi w skokach pionowych są bardzo ważne w piłce nożnej plażowej, ponieważ pomagają również graczom w zadaniach obronnych, takich jak usuwanie piłki. Do skakania wyżej używam zespołu trakcyjnego przymocowanego do słupa w sesje treningowe prawie co tydzień. Pozytywne efekty są niezliczone, od rozwijania siły wybuchowej do łatwego skakania i strzelania. Szczerze mówiąc, jest to przydatne w każdej akcji na piasku. ”

  • Kopnięcie napowietrzne

„Potrzeba odwagi i silnego powrotu do lądowania bezpiecznie [śmiech]. Zrobiłem to łatwo od dzieciństwa, ale oczywiście ćwiczyłem technikę, aby poprawić moje ruchy. Jak? Wykonywanie tego w kółko w każdej sesji treningowej. 10 piłek rzuconych i podnoszę się z podłogi, żeby wykonać kopnięcie roweru, powtarzam to od 50 do 100 razy, jakość kopnięć jest równie ważna: koordynacja i trzymanie oczu na piłce, aby ją trafić. wcześnie, jak w golfie, trudno jest trafić w odpowiedni sposób. Koordynacja tych kroków jest kluczem. ”

  • Odpowiednie odżywianie

„Staram się pić pięć litrów wody dziennie. W dni meczowe piję jeszcze więcej wody i jem dietę niskotłuszczową. Preferuję dietę z grilla z makaronem i owocami. Odżywianie odgrywa ważną rolę w wychodzeniu z kontuzji i pomaga sportowcom zapobiegać urazom. ”

  • Miłośnik domu

„Sekret mojej długowieczności i maksymalnej wydajności? Nie lubię często wychodzić. Wolałbym zostać w domu z rodziną i zapraszać przyjaciół”.

  • Dzięki, zespół!

„Bycie częścią silnego zespołu konkurencyjnego pomaga mi się wyróżniać. Miałem wielkie szczęście, ponieważ zawsze grałem w silnych zespołach z bardzo utalentowanymi kolegami, którzy nadal pomagają mi tworzyć niebezpieczne szanse na zdobycie punktów i faktycznie strzelać gole”.

 

Tags: ,