Na początku marca społeczność Legii Warszawa jako pierwszego polskiego klubu na Twitterze przekroczyła rekordowe 300 tysięcy. Nowoczesna komunikacja i dynamiczny rozwój treści na profilach Legii w social mediach, które obserwuje łącznie około półtora miliona fanów, to jeden z najważniejszych elementów strategii klubu.

Pod względem liczby obserwujących na Twitterze, Legia Warszawa jest nie tylko najpopularniejszym polskim klubem, ale również najpopularniejszą organizacją sportową. 300-tysięczna społeczność plasuje 14-krotnych mistrzów Polski wyżej od wielu zespołów występujących w obecnej edycji Ligi Mistrzów UEFA, m.in. Red Bulla Salzburg, Szachtara Donieck, Olympiakosu FC, KRC Genku, Dinama Zagrzeb czy Crveny Zvezdy Belgrad. Legia Warszawa systematycznie rozwija swoje profile na Facebooku (940 tys.), gdzie również jest zdecydowanym liderem wśród polskich klubów, oraz na Instagramie (191 tys.). Platformę biznesową i eventową Legii można śledzić na portalu LinkedIn (5 tys.).

Cieszymy się, że już od wielu lat Legia wyznacza trendy w komunikacji socialowej i może pochwalić się kolejnymi rekordowymi osiągnięciami. Dziękujemy twitterowiczom za wspólnie przeżywane emocje, zaangażowanie i interakcje, dzięki którym lepiej znamy ich oczekiwania i możemy być bliżej nich. Systematycznie rozwijamy różnorodne kanały komunikacji i korzystamy z osiągnięć technologii, żeby dotrzeć do coraz szerszej grupy odbiorców i przedstawić im wiele aspektów funkcjonowania klubu. W ostatnim czasie ponownie uruchomiliśmy nasz angielski Twitter i założyliśmy nowe konto TIK TOK. Niedawno zaprezentowaliśmy również nową odsłonę strony Legia.com i nową aplikację Legii z dostępem do ekskluzywnych, multimedialnych materiałów – mówi dyrektor komunikacji i rzecznik prasowy Legii Warszawa Izabela Kruk.

Na twitterowym profilu Legii można obserwować tworzone przez media klubowe multimedialne treści dotyczące codziennego życia drużyny i sztabu, zakulisowe materiały, uczestniczyć w konkursach i akcjach specjalnych. Od lat ogromnym zainteresowaniem użytkowników cieszy się komunikacja dnia meczowego i angażująca komunikacja transferowa. Twitter jest również narzędziem do promocji komercyjno-eventowej oferty klubu oraz działalności charytatywnej i społecznej.

 

Tags: