W najbliższą niedzielę odbędą się derby Poznania między Lechem a Wartą. Kibice, którzy nie zdążyli zakupić biletów na to spotkanie wciąż jednak mają szansę zobaczyć mecz z trybun stadionu przy Bułgarskiej. Jest to możliwe dzięki decyzji sponsora strategicznego – zakładów bukmacherskich STS. Z IV trybuny zniknie reklama wielkopowierzchniowa sponsora i wygospodarowane w ten sposób miejsca trafią do sprzedaży!

Będą to pierwsze derby stolicy Wielkopolski od 25 lat i dlatego cieszą się ogromnym zainteresowaniem. W związku z obowiązującymi przepisami dot. reżimu sanitarnego Lech Poznań mógł przeznaczyć maksymalnie 50% miejsc stadionowych dla kibiców. Klub przygotował 17 tysięcy wejściówek, które rozeszły się wręcz błyskawicznie. We wtorek po południu, czyli na pięć dni przed konfrontacją z „Zielonymi”, Lech Poznań poinformował, że dystrybucja została zakończona, ponieważ w systemie nie było już dostępnych żadnych biletów. W związku z ogromnym zainteresowaniem meczem, STS jako sponsor strategiczny klubu postanowił wesprzeć fanów Kolejorza.

 Nasza działalność sponsorska zdecydowanie wykracza poza ogólnie przyjęte ramy sponsoringu sportowego. Zdajemy sobie sprawę, że to kibice tworzą wyjątkową atmosferę w trakcie spotkania, dlatego zdecydowaliśmy się udostępnić im naszą przestrzeń na stadionie przy Bułgarskiej. To nie pierwszy i z pewnością nie ostatni nasz projekt dedykowany kibicom Kolejorza – dodaje Mateusz Juroszek, prezes STS.

Sektorówka STS zostanie zdjęta, żeby w ten sposób odsłonić krzesełka, które będą mogli zająć kibice. Dzięki wsparciu sponsora strategicznego udało się w zgodzie z przepisami epidemiologicznymi udostępnić 234 miejsca. Tyle właśnie wejściówek pojawiło się w dodatkowej dystrybucji na stronie bilety.lechpoznan.pl.

– Firma STS od zawsze jest blisko z kibicami i dbając o ich komfort, bezpieczeństwo oraz przede wszystkim możliwość kibicowania swoim ulubieńcom z perspektywy trybun udostępniła swoją powierzchnię reklamową znajdującą się podczas każdego spotkania na IV trybunie im. Białasa – przyznaje Jan Wojciak, dyrektor działu sprzedaży w Lechu.

Nie masz jeszcze konta w STSZałóż konto z kodem promocyjnym BETSTS i odbierz dodatkowo darmowe 29 PLN w postaci freebeta (darmowego zakładu) + zakład bez ryzyka 30 PLN

STS znany jest jako zaangażowany sponsor, którego aktywność zdecydowanie wykracza ponad ekspozycję logotypu. Bukmacher przeprowadził w ciągu minionych 7 lat współpracy z Lechem Poznań szereg unikatowych projektów jak np. umożliwienie kibicom podjęcia decyzji, w koszulkach z jakim logotypem na froncie zagrają mecz Ligii Europy z FC Basel. STS – wspólnie z kibicami i Lechem Poznań – zrealizował i wsparł również takie projekty, jak oglądanie meczu z Piastem Gliwice na telebimie przed INEA Stadionem, kolorujeMY czy umieszczenie logo fundacji Sport Twoją Szansą na koszulkach meczowych Lecha Poznań.

 

Tags: , , , , , ,