PepsiCo Polska, jeden ze światowych liderów w obszarze produktów spożywczych i napojów, został partnerem największej akcji wsparcia seniorów na terenie stolicy #GOTOWIDOPOMOCY. Akcję zainicjowała Legia Warszawa oraz Fundacja Legii. W ramach projektu klub dostarczył już ponad 22 tysiące posiłków, a dzięki wsparciu zapewnianemu przez PepsiCo do warszawskich seniorów trafi kolejne 3500 ciepłych posiłków.

Akcja pomocowa #GOTOWIDOPOMOCY to obecnie największy program pomocy bezpośredniej dla seniorów w Polsce. Klub Legia Warszawa w porozumieniu z T-Mobile Polska uruchomił bezpłatny numer pomocowy, pod którym można zgłaszać potrzeby związane z otrzymaniem posiłków, zrobieniem zakupów, czy uzyskaniem pomocy technologicznej. Flota aut obsługująca akcję przejechała ponad 27 tysięcy kilometrów na terenie Warszawy.

Udział PepsiCo Polska w projekcie #GOTOWIDOPOMOCY odbywa się w ramach pomocy koncernu dla lokalnych społeczności najbardziej dotkniętych skutkami pandemii koronawirusa. Z środków własnych firma sfinansuje ponad 3,5 tys. posiłków dla osób starszych oraz 1 700 litrów wody. Działania PepsiCo Polska we współpracy z Fundacją PepsiCo mają na celu wsparcie potrzebujących przede wszystkim poprzez zapewnienie ok. 48 tys. ciepłych posiłków dla pracowników służb medycznych, zakupy środków dla personelu medycznego oraz szpitali wspólnie z Funduszem Interwencyjnym WOŚP, a ponadto wsparcie partnerów z branży gastronomicznej w wyniku przekazania im ponad 1 000 000 butelek Pepsi. Całkowita wartość pomocy udzielanej przez PepsiCo w Polsce wynosi około 6 mln zł.

W PepsiCo chcemy nieść pomoc i to czynimy. Jesteśmy firmą z sektora spożywczego, dlatego nasze działania w sposób świadomy koncentrujemy na zapewnianiu żywności dla najbardziej potrzebujących grup społecznych, do których zaliczamy głównie osoby starsze. To właśnie teraz jakość ich życia uległa znacznemu pogorszeniu, stąd potrzeba naszej specjalnej uwagi i wsparcia – powiedział Michał Jaszczyk, prezes PepsiCo Polska.

Codziennie do akcji #GOTOWIDOPOMOCY dołączają nie tylko nowe firmy, ale także osoby publiczne. Są wśród nich między innymi: Joanna Przetakiewicz, Rafał Maserak, Antek Królikowski, Anna Mucha, Adam Zdrójkowski, Michał „Mata” Matczak, Piotr Kędzierski, Marcin Mroczek, Damian Kordas, Karol Kłos i wiele innych.

Bardzo się cieszę, że PepisCo wsparło akcję #GOTOWIDOPOMOCY, bo to właśnie dzięki naszym partnerom udało się stworzyć największy tego typu projekt pomocowy w Polsce. To także dowód, że łączy nas nie tylko pasja do sportu, ale również kwestia odpowiedzialności społecznej i zrozumienie potrzeby pomagania najbardziej potrzebującym – mówi Dariusz Mioduski, prezes i właściciel Legii Warszawa.

Partnerami i darczyńcami #GOTOWIDOPOMOCY zostali już Związek Harcerzy Rzeczypospolitej, Innogy Go, Group One, Super Drob, Stroer, TM Flota, Belvedere, Bracia Wiśniewscy, PGE Narodowy, Inter Europol, Emitel, Gastro Magic Wypożyczalnia, N31 by Robert Sowa, Cashback, Bukat, Hotel Bryza, Fundacja Społeczności Liceum Batorego, Grail Point, Makarony Polskie, Galicjanka, Performance Labs, Adamed, Lavazza, Królewskie, Akademia Leona Koźmińskiego, PepsiCo, Piekarnia Dąbrowscy, GoodLooking Studio, Sirens, Unilever, Upfield, Tatoo Gallery Azazel i Google.org.

Patronat nad projektem #GOTOWIDOPOMOCY objęli Prezydent Miasta Stołecznego Warszawy i Wojewoda Mazowiecki.

Wszystkie informacje o akcji znajdują się na stronie gotowidopomocy.pl.

Informacje dodatkowe

O firmie PepsiCo

Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo ponad miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży uzupełniającej się oferty produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2019 roku ponad 67 mld dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 23 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich.


W swoich działaniach PepsiCo kieruje się wizją „Winning with Purpose”, która wskazuje drogę do uzyskania statusu światowego lidera w obszarze wygodnych, gotowych do spożycia produktów żywnościowych i napojów. „Winning with Purpose” stanowi odzwierciedlenie aspiracji firmy, polegających na zrównoważonym podejściu do realizacji zamierzeń rynkowych i uwzględnianiu świadomie realizowanych celów we wszystkich aspektach naszej działalności.


Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy http://www.pepsicopoland.com.

O Legii Warszawa

Legia Warszawa to 14-krotny mistrz kraju, 19-krotny zdobywca Pucharu Polski (rekord) i lider tabeli wszech czasów Ekstraklasy. Jest najpopularniejszym i najbardziej rozpoznawalnym polskim klubem – jej kanały w social mediach obserwuje ponad 1,5 mln fanów. Legia została założona w 1916 roku przez legionistów Marszałka Józefa Piłsudskiego, walczących na froncie wschodnim podczas I wojny światowej. Swoje mecze rozgrywa przy ul. Łazienkowskiej 3 na Stadionie Miejskim Legii Warszawa im. Józefa Piłsudskiego, który może pomieścić 31 tys. widzów. Jako jedyny polski klub Legia dwukrotnie wystąpiła w fazie grupowej Ligi Mistrzów UEFA – w sezonach 1995/1996 i 2016/17. Największymi sukcesami legionistów na arenie międzynarodowej są półfinał Pucharu Europy 1969/1970, półfinał Pucharu Zdobywców Pucharów 1990/1991 oraz ćwierćfinał Ligi Mistrzów UEFA 1995/1996.

 

Tags: ,