Widzew montuje panele na północ…ŁKS przepłaca za prąd…

Podczas konferencji prasowej z udziałem prezydent Łodzi Hanny Zdanowskiej, prezesów Widzewa i ŁKS-u, a także dyrektora firmy Columbus, została ona zaprezentowana jako wspólny sponsor obu łódzkich klubów.

Już kilka lat temu mówiłam, że piłka w Łodzi jeszcze wróci na poziom ekstraklasy i że to w naszym mieście będzie decydowało się, kto zostanie mistrzem Polski. Głęboko wierzę, że już wkrótce tak właśnie się stanie, a tymczasem czekają nas 65. derby Łodzi. Mam nadzieję, że to ostatnie derby w I lidze i za rok oba zespoły spotkają się już na najwyższym poziomie rozgrywek. Moja prośba skierowana jest do kibiców: cieszmy się tym, jaka infrastruktura została w Łodzi już zbudowana i jaka się buduje. Zachowujmy się także adekwatnie do sytuacji – pamiętajmy o odstępach od innych osób, o zasadach bezpieczeństwa i proszę o spokój, abyśmy cieszyli się derbami, a nie stwarzali z tego powodu jakiekolwiek problemy – powiedziała podczas konferencji prezydent Łodzi Hanna Zdanowska.

W sezonie 2020/2021 firma Columbus Energy będzie sponsorem oficjalnym Widzewa i ŁKS-u. Jej logotyp będzie eksponowany na spodenkach piłkarzy pierwszego zespołu, a dla kibiców obu łódzkich klubów zostanie przygotowany specjalny Program Afiliacyjny: ŁĄCZY NAS DOBRA ENERGIA – 5% wartości instalacji fotowoltaicznej Columbus Energy przekaże wybranemu przez Ciebie Klubowi.

Fotowoltaika to bardzo ważna dla nas wszystkich branża, która dynamicznie się rozwija. Cieszę się, że sponsor właśnie z takiej branży pojawia się w łódzkiej piłce, bo żeby mogła ona iść do przodu, potrzebne są pieniądze – i to jest sprawa oczywista. Każdy sponsor cieszy i jest dowodem na to, że futbol jest doskonałym narzędziem marketingowym, przez który warto promować swoją markę. Liczymy na owocną współpracę i mamy nadzieję, że nowy sponsor doda nam energii, dzięki której, jak liczą włodarze miasta, już wkrótce znajdziemy się w ekstraklasie – dodała Martyna Pajączek, prezes Widzewa.

– Wiarygodność, a także niekwestionowana pozycja na rynku sprawiają, że z wielką przyjemnością witamy w gronie sponsorów naszego klubu firmę Columbus Energy. Mamy nadzieję, dosłownie i w przenośni, że przed tą współpracą świetlana przyszłość – stwierdził prezes ŁKS, Tomasz Salski.

– Postanowiliśmy wesprzeć oba łódzkie kluby piłkarskie: ŁKS Łódź i Widzew Łódź z kilku względów. Przede wszystkim, z powodu atrakcyjnego Programu Afiliacyjnego, który dostarczymy klubom, jak też ich sympatykom i kibicom. Jako wiodący dostawca usług na rynku nowoczesnej energetyki w Polsce z pewnością zwiększymy świadomość na temat fotowoltaiki i odnawialnych źródeł energii wśród różnych grup odbiorców. Pewnej pikanterii dodaje też fakt, że choć oba kluby rywalizują z sobą na murawie, to będą się znakomicie uzupełniać w „dawaniu dobrej energii”, czyli promowaniu neutralności energetycznej – zaznaczył Dawid Zieliński, prezes zarządu Columbus Energy.

– Bardzo ważna jest odpowiedzialność biznesu za młode pokolenia łodzian, które garną się do uprawiania sportu. Zauważalna w jednym i drugim łódzkim klubie jest odbudowa Akademii. To oczywiście proces bardzo długi i jego efekty nie będą przychodziły od razu, ale aby w ogóle mogły przyjść, potrzebna jest odpowiednia jakość pierwszych drużyn. Do tego z kolei konieczne są pieniądze, więc miłe jest to, że wspólnie udało się nam pozyskać nowego sponsora. Jest kilka płaszczyzn, na których powinniśmy współpracować, a sponsoring i kontakty z władzami miasta na pewno do takich należą – stwierdził Tomasz Salski, prezes ŁKS-u, który również otrzyma wsparcie od firmy Columbus.

Columbus Energy S.A. to dostawca usług na rynku nowoczesnej energetyki, m.in. instalacji fotowoltaicznych przeznaczonych dla domu i biznesu. – Kiedy kilka tygodni temu zadzwonił do mnie prezes naszej firmy Dawid Zieliński i powiedział, że będziemy nawiązywać współpracę z klubami z Łodzi, zastanawiałem się, czy w ogóle jest to możliwe. Jak się jednak okazało – jest. Od samego początku widzieliśmy olbrzymią determinację ze strony zarządów obu klubów, żeby do niej doszło. I taką właśnie determinację oraz zdrową rywalizację chcemy jako firma Columbus wspierać – powiedział Łukasz Jaronik, dyrektor marketingu firmy Columbus, która zdecydowała się na taki sam poziom zaangażowania finansowego w obu klubach.

źródło:columbusenergy.pl/lkslodz.pl/widzew.com/youtube.com

 

Tags: ,